Boleyn Kızı




Boleyn Kızı

Kral ve Kraliçe’nin arasının kötü olduğu dedikodusunu haberini alan soylu bir ailenin, kızlarını diğer soylu aileler durumun farkına varmadan Kral’ın gözüne sokma çabaları ile başlıyor film. İzlemeye başladığım ilk anlarda Anna’nın neşesi,hazır cevaplığı yanında Mary ‘nin sakinliği, dinliği pek bir sönük gelse de..İşin içine hırslar, fettanlıklar, küçük değil büyük hesaplar girdikçe, bir kez daha önemli olanın ruh güzelliği olduğu gerçeğini anlıyorsunuz. Yani ben öyle hissettim
Ve sevmedim (Benim sevmemem olan biteni değiştirmiyor o ayrı konu pek tabii ki.. )
Evli olan kızlarını beğendiği için Kral’a sunmaları, eşinin de dahil olmak üzere tepkisizlikleri. Kral’ın Anna’ya olan saplantılı düşkünlüğü ve gözünün kilise, bir zamanlar sevdiği Mary, oğlu ve halkı da dahil hiçbir şeyi görmüyor olması.
Anna Boleyn’in düşüşü.
Kardeşine yaptığı çirkin teklif.
Ve final (yazmayayım)
Benim ruhuma iyi gelmedi kısaca…Sarsıcı idi.
Bir sonra ki filmim Winks Kızları ve Kayıp Krallık olacak sanırım:) )

0 Comments:

hit counter
web statistics
 
GÜLÜMSE - by Templates Novo Blogger