Terk Eden ?


Elime alınca kalemi,
Ardı arkasına dökülürdü sözlerim,
Sonu ve başı karışırdı birbirine..
Telaşsız,
sakınmaksızın,
Dizeler oluşurdu boş kağıt üzerinde.

Ben sizi terk etmedim,
Siz beni terk ettiniz şiirlerim.

Dostlarla bir-iki sohbet sırasında ,
Yüzüme yayılırdı gülümsemeler,
Gözlerimde başlardı parıltısı..
Kedersiz,
İçtenlikle.
Ağız dolusu kahkahalar eşlik ederdi.

Ben sizi terk etmedim,
Siz beni terk ettiniz gülüşlerim.

Ve tek anlamıydı, günlerin..
Sığınırdım/sarınırdım çocuksu bir telaşla.
İçimden taşandı..
İçimin gülen yüzü.

Ben seni terk etmedim,
Sen beni terk ettin sevgi / m.
vv. Temmuz 2008

2 Comments:

Maviye Yolculuk said...

Çok güzel bir şiir olmuş...Kalemine, ruhuna sağlık...

atesinsesi said...

itip beni
balıma dadanan bu çağı sevmedim



Gülten AKIN

hit counter
web statistics
 
GÜLÜMSE - by Templates Novo Blogger