Gülen Şiir..



Sabah ayazında düş/tün aklıma..
Gece uykuya emanet ederken göz kapaklarımı,
Kirpiğimin ucundaki incelikten, düştün belki de.

Sen,
uyanırken düş/ündün mü?

Sabahlara uyanmak, seninle mi güzel?
benimle mi güzel?

Bir ince belli, büyük bardaktan içerken açık çayımı,
Çayıma eşlik eden tatlı kurabiyelerim gibi,
İkiye böldüm her ne varsa,
Biri senin payındır diyerek.

Hasretle yudumladım seni..

Gözlerimi kaparken gördüğümü sandığım,
Mavi denizin üzerinde uçan beyaz martı kadar düş/tün..
Olsun…
Sabahlara uyanmak, seninle mi güzel?
Benimle mi güzel?
Sen sadece ondan haber ver.

vv. Ağustos 2008

5 Comments:

Maviye Yolculuk said...

Hem seninle hem de kendimle güzel...Ben, ben olmasaydım seni bilemezdim ki....................

beenmaya said...

sabahlara değil de ikimizin olduğu bir düşe uyuyup uyanalım biz sadece. uyuyalım ve uyanalım hep ama hep bir düşe...

yerlatındanşiirler said...

Merhabalar..

Şiirin oldukça güzel ayrıca sayfamda bulunduğun yorum içinde teşekkür ederim.

İşini ciddiye alıyorsun bu oldukça iyi, tebrik ediyorum.

Çalışmalarında başarılar!

Sevgiler..

Not: Sayfan yeraltındansiirler linklerine eklenmiştir.

buraneros said...

Bu kadar saf bir dille,bu kadar derin anlatmak çok özel bir durum...Ve bu şiire takılmış durumdayım:)),güne gülümsetiyor beni...Ve biri, ama biri,yani hakkını verecek biri;alıp şarkı yapsa diyorum:))

vili said...

Ben de yorumu okurken gülümsedim :)

hit counter
web statistics
 
GÜLÜMSE - by Templates Novo Blogger