Eylül Biterken


Elele,
Çantalar, montlar bir yana dağılmış..
Başlayalı 5 dk. olan bir filme,
Etraftakileri rahatsız etmeyelim diyerek,
Sessizce gülüşüp girmedik seninle….

Kalkış saatini bilmediğimiz İETT otobüsünün,
Tam durağa varmak üzereyken,
Gidişini görüp
“hay Allah” diye üzülmedik, çaresiz bakışıp birbirimize….

Yada,
İskeleden kalkıp giden bir beyaz vapur.
Arka kısmında oturup karşılıklı,
Kız kulesi’ni,
Beyaz beyaz
Köpük köpük
Arkada kalan dalgaları seyredeceğimiz,
Elin belimde belki..
Kaçırmadık ki hiç!
Biz, sadece
Bir mevsimi kaçırdık seninle,
Eylül adında / tadında.

vv. 28.9.2007

13 Comments:

evoironi said...

anlatılan aşk da olsa,heyecanlar da olsa..mevsimlerden eylülse...hüzün var hüzün her demde..

tnrzclk said...

içinde sonbahar tadı varsa farklıdır zaten herşey

Gathering said...

Bir mevsim
Bir hüzün
Bir mutluluk
Bir hayat...

Her dem içinde... Hepsi (t)adında...

Sevgimle...

beenmaya said...

yaa naptın sen yaaa...

Maviye Yolculuk said...

Çok güzel, aşk filmi tadında bir şiir olmuş...Kalemine ruhuna sağlık...

menenjitli said...

kız kulesi ve eylül...

sert bi kahve alsam ii olcak da alamıyorum (:

her zaman ki gibi güzeldi (:

buraneros said...

yani ne desem ki:))...her şiirinde durup bakıyor insan..ve görüyor...sanki çok kolaymış gibi duran,ama doğru yerde doğru anlamlar yüklenmiş kelimelerle derinleşen bir uslup...çok zor bir işi çok şık yapıyorsun...ruhuna sağlık:))

diamandi said...

gönlüne sağlık gerçekten önce şirri ardından da bi o kadar güzel yorumları okudum ve ciddi manada beğendim... yüregine sağlık tekrardann

vili said...

Gün aydın..
Güzel sözlerinize teşekkürler :)

beenmaya said...

buraneros'a katılıyorum. o kadar basit, sıradan kelimelerle, basit bir anlatımla öyle güzel ve darklı şeyler yazıyorsun ki öyle bir ruh katıyorsun ki kelimelere, değişiveriyorlar bir anda...ve yazmak, yazabilmek budur işte diyor insan...sen hep yaz emi :))

saklıdefter said...

Kelimelere kimlik kazandırıyorsun, varlığın güzel, sevgiyle...

Adsız said...

Çok hoştu, çok.. Eylül'ü seviyorum, Sonbahar'ı seviyorum. Seviyorum.. YasakSokak

IHLAMUR said...

Vili, çok zarifsin. Teşekkürler... Zaman bulur bulmaz, deneyeceğim.
:)

Şiirini gündüz okumuştum ama bir kez daha okuyunca farklı bir anlam daha yakaladım. Bahsettiklerin yaşanmış olmalı. Ve bence onlar yaşanmışsa en güzel mevsim yakalanmıştır.

Sevgiler

hit counter
web statistics
 
GÜLÜMSE - by Templates Novo Blogger