Sadece dinliyorum..



Oturduğum yerden duyuyorum ayak seslerini..
Bir huzura bırakmışım kendimi
Kollarımı kaldırsam,
doğrulsam yerimden,
gözlerimi açsam..
Sona erecek.

Ama bitmesin istiyorum.

Dinliyorum.
Dinliyorum ..

Gidiyor musun?

Çıkarken kapıyı usulca çek..
Tıpkı birazdan dönecekmiş,
hemen geliyorum der gibi..
Anahtarını bırakma.
Sen de kalsın ki,
Gördükçe/görünce anlamayayım yokluğunu..

Geliyor musun?

Oturduğum yerden duyuyorum ayak seslerini..
Beklemiyorum ki seni!
Bir kitabın içinde kaybolmuştum tam da ben
Ve bir şarkının melodileri okşuyordu ruhumu..
Ama kalkmalıyım,
yarı tedirgin, yarı mutlu bir telaş içinde.
Saçım düzgün mü?
Giysilerimi sever misin?
Beni sever miydin?
Dinliyorum.
Dinliyorum..


vv. Ağustos 2008


7 Comments:

Maviye Yolculuk said...

Yine mahvettin beni...Yazmaya devam! :)

saklıdefter said...

çok güzel diyorum başka bişey demiyorum, duygulandım...

beenmaya said...

gittiğin gibi bulmalısın beni...ki gitmek sözcüğü dile gelmesin...

menenjitli said...

geliyormusun...
bu imkansız...


ama ben çok özledim o ayak seslerini..

süpersin ne diim sızlattın yine

Adsız said...

gidişler ve gelişler arasında yaşanır hayat
gidişler ve kalışlar
tutuşlar ve bırakışlar
hepsi bunların arasında
mutlulukta
hüzünde
aşkta
ayrılıkta
bitişte...
işte bunlardan bi kesit gibiydi
okuduğum
ve güzeldi : )
gönlünce günlerin olsun senin : )
dedi ve kaçtı ben : )
safakk1

buraneros said...

severdi..severlerdi:))..belki ifade etmede ki becerileri,ya da yol boyunca öğrendikleri yıkamazdı duvarlarını;söylemez di,söyleyemezler di;)

Bir varmış Bir yokmuş Gathering said...

Ayak seslerin duyulmuyor artık...
Sahiden gittin mi?

Çok güzeldi ki...
Kalbinize sağlık Vili.

Sevgimle...(:

hit counter
web statistics
 
GÜLÜMSE - by Templates Novo Blogger