.. (başlık bulamadıklarımdan)



Şimdi ince bir hazan mevsimi,
Güneş yakmıyor.
Hafif serinlik üşütse de,

Uyuyakaldığımda tenimi,
Alışıyor insan.


Kalabalıklar içinde, gülümsediğini hatırlarken
Bir sabah yalnız uyanmaya..

Bayramda koşa koşa gidip öpülen elin,
Artık olmadığına,
Hatta nefes alışının bile yeryüzünden silindiği
Gerçeğine de alışıyor……
Çayı tek şekerle içmeye,
Her gün aynı yoldan işe gidip-gelmeye,
Uzun uzun düşünüp,
kısa cümlelerle konuşmaya..
Günlük sıradan telaşlara / telaşsızlıklara alışıyor…
Yine de sen!


Sen bensizliğe alışma…


vv. (10/9/2007)

10 Comments:

beenmaya said...

alışmak unutmanın kandırmacası sanki...

Gathering said...

Zaman herşeye alıştırıyor...

Çok güzeldi.
Yüreğine teşekkürler Vili.


Sevgimle (:

tnrzclk said...

alışmak çaresizliğe boyun eğmek sanki? gönlüne sağlık :)

Adsız said...

YasakSokak


Alışmaya bu kadar meğilliyken bu korkaklık neden?

evoironi said...

ahhhh vili!!!!
:):(

vili said...

Maya :) Alışmak belki de kabullenmek..

gathering :) zaman olağanmış gösteriyor her şeyi..

tnr :) belki de öyle, bir şeylere boyun eğmek..

yasaksokak :) "korkaklık" neden? diye sorucam ben yeniden..

evo :) gülümse..

buraneros said...

ilk yazıldığı günden beri sürekli okuyorum ve okudukça yazılanlardan çok daha fazlasını buluyorum...yine çok derin bir yürek...0 yüreğe sağlık:)

vili said...

buraneros :) O yürekten, içten teşekkürler.

IHLAMUR said...

Ah ben, takıntısı uğruna blogcu'yu terk etmeyen ve eski arkadaşlarının önce blogcu sonra da blogspot adreslerini teker teker dolaşıp, hatta bazılarını bulamayan ah ben...
İnadım inat. Böyleyim ben. MT'den haber yok hala... Belki de adresini yazdığı ve kaybettiğim için küstü. Olabilir.

Bayram bitti Vili. Tatil süresince birkaç yazı eklemekten fazlasını yapamadım. Zamanımı yine PC başında geçirmek istemedim. Ve yine İstanbul'a geri döndüm. Hava bir tuhaf...

Şiirini çok sevdim ama son eklediğin yazının kime yazıldığını anlayamadım. Arkadaş-dost mu, sevgili mi? O sana kalmalı mutlaka. Fakat derin bir sitem oldu hissettiğim...

Sevgiler

vili said...

Ihlamur :) Mailime cevap yazmadı..Bana da küstü sanırım :) Profilimde gözüken maileme, mailini yazarsan..linkini sana göndereyim :)

hit counter
web statistics
 
GÜLÜMSE - by Templates Novo Blogger