Bir Fotoğraf'tan yola çıkarak..



Sabah okudum Velena'nın yazısını. Sevdim, her zaman içtenlikle yazdığı için. Ve bu akşam üzeri yaşadığım küçük bir tatsızlık..son satırları konusunda, haklı olduğunu hatırlattı bana.

"Artık, hayatta beni biraz da olsa üzecek gibi olan biri ile karşılaşırsam incinmeden, incitmeden işi iyi arkadaşa vardırmadan sonlandırmayı tercih ediyorum. Bu insanları sevmediğimden değil, saymadığımdan asla değil. Artık eskisi kadar çok kuvvetli biri değilim."

Güzel bir yazı..Okumanızı isterim.

http://velenapruva.blogcu.com/arkamdaki-dilsiz-sirdas-arkadas_26241871.html

Benim bu fotoğrafı kullandığım şiir ise ;
http://vili.blogcu.com/aydinlik-neyin-oluyor-senin_18650481.html

1 Comment:

velenapruva said...

ah be vili
bugünlerde biraz dilime vurdu benim
parmaklarım da dilimin esiri

içimde artık insanları kırma kırma kırma diye miyavlayan kediler yok.

bu sabah bile bir arkadaşıma içimden gelenleri oldıuğu gibi yazayım dedim, yazdım. küstü bana.

ne adalet di mi, dönme dolabın insanlarıyız. döndükçe rüzgarlarımızla insanlar mutlu, durduk mu yüzlerimize bakıyorlar ve

işte bu, ne de çirkinmiş diyorlar.
halbuki mal aynı, biri döneni, biri duranı..

:):):):

sevgiler sana

bu arada bir tek dün işe gidebildim. belimde sinir dıkışması olmuştu. bugün yine evdeyim...

hit counter
web statistics
 
GÜLÜMSE - by Templates Novo Blogger