Sen'le Söyleşi / 2



Saatler henüz sana varmadı.
Ne an lar kucakladı seni,
Ne kollarım.
Boşluğu sarmak yerine…
**
Gidişin üzerinden kaç sabah geçti,
Kaç özlemli düşüncenin öznesi oldun,
Bilmedin ki hiçbir zaman..
**
Yokluğun değildi büyüyen,
Yokken anlamlaşan varlığındı,
Aradığım.
Belki sığındığım.
Kaçıp kaçıp yaşamın kuytularından,
Saklandığım…
**
Gidişinde takılı kaldı zamanın tik takları..
Unutulmayan filmden
akılda kalan bir kare gibi,
Son bakış.
Son dokunuş.
Ve son…
**
Saatler henüz sana varmadı.
**
Varır mı bilmem…

vv.26.11.2007

19 Comments:

Mel said...

bu şiirni hatırladım...
okurken yine çok güzel olduğunu düşündüm..

Amaaaa
Amaaaaaaa
şu alt tarafta Voli nin resmini görünce içim gitti yine:)

O ne şirin bir varlıktı öyle:)

öpücem du:)

vili said...

amanda aman, kimler gelmiş :))
yani bloguma..yoksa, akşam-öğlen zaten dibimdesin :D

track excavator said...

very nice! hahahahaha

new holland loader said...

im your favorite reader here!

vili said...

tanımıyorum :)

track excavator said...

thats amazing story.

caterpillar bulldozer said...

very clever.

loader for sale said...

not bad.

Maviye Yolculuk said...

Ben bu şiirine yorum yazdım ama niye yayınlanmadı? Silindi mi acaba :(

efsa said...

Gidişinde takılı kaldı zamanın tik takları..
Unutulmayan filmden
akılda kalan bir kare gibi,
Son bakış.
Son dokunuş.
Ve son…
**
Saatler henüz sana varmadı.

Şimdi ben ne yaparsam yapayım, istesemde ulaşamıyorum. ben mecbur gidiyorum zaman boyunca o hala yerinde sayıyor. ben giderek uzaklaşıyorum. beni kimse durdurmuyor.

atesinsesi said...

şairin işi türkçe şiir yazmak
sol notasında yazmaksa güzel olanı
dünyanın en güzel sabahına uyanan çocuklar kadar güzel gül vili.

özlem said...

Çok güzeldi Vili'cim, her zamanki gibi:)

saklıdefter said...

Vili, çok güzel...saatler varırmı acep o'na...

beenmaya said...

"zamanın iki yüzü var dedi kendi kendine Hayyam, iki boyutu; uzunluğunu güneşin seyri belirliyor, kalınlığını ise tutkular..."

*resime bayıldığımı ayrıca belrtmek istedim

*bu arada ing. yorum yazan arkadaşlar kim merak ettim...

IHLAMUR said...

Şu an, saatlerin ona varmasını bekliyorum. Varmadı. Bekliyorum...

vili said...

Hande @ mailine yazdım..ulaştı mı ? okudun mu acaba ??

vili said...

efsa @ bloguma hoşgeldin :)

ateşinsesi @ yorum ve güzel temenni için teşekkürler..

özlem @ teşekkürler :)

vili said...

saklidefter @ zamanda takılı kaldı belki de..

maya @ kim olduklarını bilmiyorum, reklam için sanırım..bunlar yazanlar. Japonya'dan Yunanistan'a kadar bir anda girişler oldu bloga :)

Ihlamur @ tam da duygulara hitap eden bir İstanbul günü..kapalı, yağmurlu yine de bir o kadar güzel. "öyle bir hava da gelki, vazgeçmek mümkün olmasın" sözü geldi aklıma :)

Gathering said...

''Gidişinde takılı kaldı zamanın tik takları..
Unutulmayan filmden
akılda kalan bir kare gibi,
Son bakış.
Son dokunuş.
Ve son…
**
Saatler henüz sana varmadı.''


Birgün belki... Tamamen...
Umut ediyorum, kalpten (:

Herzaman ki gibi çok lezzetliydi:)
Kalbine teşekkürler.

Sevgi ve tebessümümle...

hit counter
web statistics
 
GÜLÜMSE - by Templates Novo Blogger