SON



KELİMELER / İM

Ansızın,
Ortalara dökülen / dağılan..
Yuvarlanıp ahenkle ama telaşla kaçan,
Uzaklara..
Boncuklar değil,
Kelimeler / im..
Ki peşisıra benden kaçışlarına bakıp,
yakalamak değil amacım…

Yine de,
Avucuna aldıkların benim,
Yüreğinde tuttukların senin olsun..

Bir anlamı varsa…


vv. 19/02/2008

Not : "Hiç kimseye değil seslenişim. Sadece şahsıma.... " diyerek başlamıştım. Bazen " dışarı çıkmaya çalışan hüzne inat", bazen güne inat, gündelik telaşlara inat, kelimelerimle Gülümse'dim..Tanıdım sizi, tanıdınız beni..Şimdi bloga veda zamanı :)

24 Comments:

Maviye Yolculuk said...

Hayır olamaz! Neden Vili...Seni bu kadar severken, aramızda bu kadar güzel arkadaşlıklar kurulmuşken, öyle güzel şiirler yazarken neden yapıyorsun bunu? Bence veda etmeden önce biraz ara verip düşün tekrar.Sabah sabah çok üzdün beni :(

efsa said...

nasıl yaniii. yaa yeni uzatmıştım elimi sana ve sende tam yeni yakalamıştın. Bu kadar erken miydi, daha bizim yaşayacaklarımız var kelimelerle... :(

buraneros said...

Az önce yazıma yazdığın yoruma şu cevabı yazmıştım.''Vili,dilerim bütün anların şiirlerin gibi duru,derin ve en az söz ettiğin şu anki an'ın kadar güzel olur''..sonra blogroll da yeni yazının başlığını farkedince açıkcası hissettim ve içim cız etti...Sonra şiiri okudum,ve alttaki notu...Eğer kararın daha güzel an'lar içinse yolun açık olsun derim...Ama bir kızgınlık ve yılgınlığın ürünüyse kal gitme...

Adsız said...

hayda ..bu ne şimdi ya ..
az biraz uzaklaştım blog civarlarından
dönünce bi bak "benden bu kadar"
zaten bi kaç yere uğruyodum
ee onlarda susma tarafına geçmişler çizginin ..
olmaz ama : (
aslında tabiki bu senin vereceğin bir karar
ve dilersen yazar dilersen kaparsın
senin mekanın
ama yinede olurda sorarsan fikrimi;
yorulduysan sus
darlandıysan ekleme
ama "bıraktım ben" deme bence
yani kilit gibi bişey asma
yazmayı seviyordun sen üstelik..
neyse, çok fazla burnumu sokmak istemiyorum ama
yazarsan ve paylaşırsan
seni okumak güzel...bil olur mu...
güzel olsun günleri senin..
safakk1___^^

Journey to Orient said...

Haydi bakalım, yine birimiz dellendi. Mütemadiyen mekan açıp kapayıp değiştirip küsüp duruyoruz dönüşümlü. Nazar mı değdi,n'oldu? Darlandın mı? Darıldın mı? Daha allengirli bir sebebi var sanki bu sefer.Sebepleri cehenneme yolla, sen cennetinde kal.gideceksen de bende kal :)seni seviyorum ben.

Gathering said...

Üzüldüm Vili :(

Ama biliyorum, kelimelerin seni çok seviyor... Tıpkı senin o'nları çoook sevdiğin gibi...

Gel olur mu? Üşütme o'nları...

Sıcacık yaz, ''yine''... Ve gülümse bizlere...


Sevgi ile... Umut ile...

beenmaya said...

sen hepimizi yüreğine, içine sığdırabilecek fincanımızdın hani...

ve ben aynı sayfalarda, aynı yorumlarda, aynı fotoğraflarda, aynı şeyi düşünürken ve hatta yazarken bazen, ama en önemlisi yazmasam, görmesem bile hissederken hem de taa yürekten, kiminle karşılaşıp da tebessüm edicem, onunda tebessüm ettiğini bilerek şimdi...

:((

buraneros'un dediği gibi eğer daha güzel anlar içinse bu gidiş, üzülsem bile kal diyemem çünkü o güzel yüreğin herşeyin en iyisine layık bilirim bunu...

ya da kısa bir molaysa, bir nefes almalık, toparlanmalık, dinlenmelik, iyileşmelik, yeni tebessümler eklenmelik beklerim sana varacak zamanı...

ama yok başka türlü birşeyse o zaman kal gitme...

sana gitme demeyeceğim
ama gitme lavinia...

tnrzclk said...

bu sizin familya çekip gitmeleri çok sefiyor...tamam, yoğunsunuz anladk ama gitmeyin işte :( bir özelden dönsene bana ya da ben dönim dur :)

vili said...

Herkese, içtenlikle yazdıkları satırlar için teşekkür ederim.

ferkul said...

niye veda?
yeni başlıyorduk
kaleminizi susturmayın,
bırakın konuşsun

Adsız said...

aaa nereye böyle vili...?

IHLAMUR said...

Ne vedası?

Journey to Orient said...

bak hala gelmemiş...su döktüm ardından tez gel diye. hem sen "hiçkimseye değil seslenişim, sadece kendime.." demiyor muydun? insan kendine veda eder mi? seslen kendine. ses ver kendine.

elma dersem çık, armut dersem çıkma..

elma
elma
elma

:)

vili said...

journey :)

"yokum diyorrrrrrr" :D

Journey to Orient said...

nasıl "yokum"diyor, ne demek "yokum"?yokum, derken var olmuyor mu? hem kime yokum diyor o? sana diyorsa, bildir valla haddini, nasıl yokmuş muş :) meydan okuyor sana bak diyeyim :) yok öyle yağma de, kutusuna gitsin var olduğunu görecek :)

vili said...

Hititler M.O.2000 yılında işin sırrına ermişler:) Dualarına amin desem çarpılır mıyım :)

Var ama yok gibi.
Okuyorum, bir çoklarının yaptığı gibi...
Perde ise perdenin arka tarafına geçme hakkımı kullanıyorum sadece.

Journey to Orient said...

yok, ben amin dedim, çarpılmadım Vildan :) bazı papaz dualarına da amen diyorum, yine çarpılmıyorum :) bu duanın içeriğine bağlı.

perdeler kapanır, açılır. oralarda ol da, önüne de geçer, arkasına da kaçarsın;perde senin perden.

buralarda ol -amin :) -

evoironi said...

canım vili,
herkesin yazdıklarını tek tek üşüyerek okudum..
üşüdüm vili...
şuracıkta kaç kişiydik çocuk gibi şaşarcasına bakarak yaşayan,kara kedinin tüyündeki kara lekeyi gören???
üşüdümmm..

vili said...

evo :) yine görüyoruz..
okuyorum.

yeraltındansiirler said...

Bazen yoruyor şu sanal insanı, yanılma duygusu, karamsarlık..

San'manın bitmez serzenişi. .

Kısa süreli ayrılıklar diliyorum!

Sevgiyle!!

Gathering said...

Hüzün en çok gece dokunur düş'e... Oysa gece, bir tebessüm olup kaymak ister yıldızların peşi sıra...
Duyar mı hüzün, bilmem?

Her daim gülümsemen dileği ile... (:

Sevgi ve tebessümümle (:

Hüseyin Soykök said...

yaşam dediğim akıp giden suya benzer...ne nehir aynı nehir ne sen aynı sensidir. der Heraklit...
O yüzden her kırılık döküldükçe insan biraz daha anlıyor yaşamı..biraz daha anlıyor ne manaya gelir bir insan için gözyaşı...
Acı da hüzün de sevinç ve mutluluk biz insanlar için...
bırakın isteyen istediğini alsın..istemediği size kalsın..
size güle güle diyorumm..
kararınıza saygılarımı sunarım

Gathering said...

Bir umutla geliyorum sayfana... ''Son'' ile karşılacağımı da biliyorum içten içe... Ama umut işte, ''belki'' diyorum...

Özledim o huzur veren anlatımını... Lakin, vardır bir bildiğin, biliyorum...

Umarım iyisindir... Kendine çok dikkat et (:

Sevgi ve tebessümüm ile Vili...(:

ıhlamur said...

Siz... Nerelerdesiniz küçükhanım?

hit counter
web statistics
 
GÜLÜMSE - by Templates Novo Blogger