Tek Bir Cümle, Koca Bir Dünya



Kırmızı Gün'lük, beenmaya'dan :)




Kimsenin mimlenmediği okuyanların devam ettirdiği bir oyun.


Oyunun Kuralları

•Kendinize en yakın kitabı alın.

•Sayfa 56’yı açın. 5. cümleyi bulun.

•Cümleyi bu kurallar ile birlikte yayınlayın.

•En sevdiğiniz, en moda veya en entellektüel kitabı seçmeyin, en yakınınızdakini alın.
.
Çantamda okumaya devam ettiğim kitabın 56.ncı sayfasını ve 5.cümleyi merakla açtım. Bana ne diyecek diye düşünerek..
.
Murathan Mungan..Kadından Kentler
"Bu sessizlikten içini yatıştıracak bir dinginlik duygusu almayı umdu."

5 Comments:

beenmaya said...

harika bir cümle bu gerçekten harika :))

IHLAMUR said...

"Sosyetede yalnız yaşlılar giyime düşkündür, kocakarılıklarını örtmek için." Göze batmıyorduk bile.

Dün okumaya başladığım ve bugün 93'üncü sayısına vardığım Pastırma Yazı'nın -Selim İleri- 54'üncü sayfasında, beşinci paragraftaki cümlesi...

Kitabı 29 Haziran 2008 tarihinde almışım.

eylül said...

merhaba blogunu çok beğendim
eline sağlık çok güzel olmuş gerçekten..
ben de müzik eklemek istiyorum bir ara bana yardımcı olur musun?
şimdiden teşekkürler..

vili said...

maya:) cümlemi merak ettim, buldum..

Ihlamur :) pek afilli bir cümle..

eylül :) elimden geldiğince..mail adresin var mı??

Gathering said...

Kitaplığımdan bana en yakın olan kitabı aldım ve 56.sayfayı açtım...

'' Sanırım çok azımız sevdiğimize,çoğumuz ise kendimize sarılırız...

Ahmet Altan; İçimizde Bir Yer''

Sevgi ve tebessümüm ile (:

hit counter
web statistics
 
GÜLÜMSE - by Templates Novo Blogger